BTT

Segona sortida del BTT 2017-2018: El Catllaràs

Diumenge 12 de Novembre del 2017

El passat dissabte 11 de novembre varem dur a a terme la segona sortida de Btt del curs. En aquesta ocasió varem ser 8 , tot un èxit si tenim en compte l’acte convocat per aquella tarda, una mèteo que no pronosticava un dia radiant i un fred que ens ha agafar a tots desprevinguts.
A les 8:15 estàvem agafant forces a Guardiola i encara que el cel era d’un color gris plom no hi havia boira i el vent dels darrers dies ens mostrava unes vistes impressionats.
La primera pujada es va deixar fer i dalt el Roc de la Clusa les vistes del Pedra i el Moixeró una mica enfarinat i una baixada per corriols ens van recompensar amb escreix.
Arribem a l’ermita de Sant Romà de la Clusa amb unes vistes cap a Montserrat d’una gran nitidesa i després d’un petit mos enfilem la segona pujada del dia per acabar fent corriols i pistes en mal estat fins la cas refugi d’Ardericó on dinarem. A la tarda ja ens queda poc, una pujada per pista i un descens per un corriol el Mirador del Roc de la Lluna des d’on veiem el Pedra i les muntanyes de la Cerdanya força emblanquinades i un cel amb uns núvols lenticulars preciosos. Els últims quilometres tranquils encara amb alguna que altre pujada i un vent fred que ens marca el final de la tardor ens condueixen de tornada als cotxes. Això si abans d’acabar unes cerveses per a celebrar que el dia ha estat fantàstic i hem pogut desconnectar del món per unes hores.
Hem fet la sortida: Martí, Fede, Eduard, Jaume, Miquel, Pep, Manel i Núria .