Escalada

Via Cobo-Pamplona al Serrat del Patriarca de Montserrat

Dijous 23 d'Agost del 2007

Via clàssica de la paret, força repetida i bastant ràpida, la qual ha estat reequipada no fa gaire amb alguns parabolts del 8 i algun espit substituint les peces en més mal estat.Un parabolt per reunió(més els burins o claus originals ).
Són 285 metres de recorregut bastant equipat on hi ha les majors dificultats(bastants Ae)i semiequipat a la resta.Vàrem utilitzar un joc d'aliens, tascons, algun friend mitjà , bagues llargues per arbres i un pitó(multiprice) per l'A1.
Vàrem tardar 6 hores(cordada de dos) , sense contar el descens el qual és una mica entretingut ja que s'ha d'atravessar el bosc penjat del serrat fins trobar-se un collet sota el cim de l'esperó central(el més alt), llavors s'ha de baixar per la canal (direcció Oest)una mica fins enllaçar amb una vira amb vegetació cap a l'esquerra la qual ens porta a un collet i la canal que ens durà al camí que va de St.Jeroni al monestir .En aquest punt haurem d'anar cap a l'esquerra , fins que al cap de pocs metres agafem un altre camí cap a l'esquerra que seguirem també no gaire tros en direcció a l'agulla carismàtica del Cap de Mort la qual abans d'arribar veurem unes fites que ens indiquen el corriol que ens durà cap al collet de la canal dels Avellaners que haurem de baixar per agafar el camí de l'arrel que ens durà a Sta.Cecília on tenim el cotxe(quin rotllo que he fotut...jeje).