PUIGMAL. BASTIMENTS I BASSIBÉ.

Dilluns 10 de Novembre del 2008

Feia anys que no començàvem la temporada d'esquí de muntanya amb unes condicions tan favorables com les que hem tingut aquest cap de setmana. Dissabte enfilem el Puigmal des d'Err i baixem gairebé fins a Núria. Neu pols a voltes una mica pesada, de molt bona qualitat. De tornada, altre cop enfilem el Puigmal i trobem tota una colla del Centre que venen de Fontalba equipats amb raquetes i crampons. Ens fem la foto de rigor. La baixada del Puigmal fins a Err amb una neu pols excepcional. Quina passada d'esquiada!
Diumenge sortim de Vallter fins al Bastiments. Carenem fins el Pic del Bassibé i baixem per la pala central per una neu transformada excel.lent. Tornem a enfilar el Bastiments per la seva cara nord i baixem per la via normal tot prenent una canal de les que surten a mà esquerra, abans d'arribar al Coll de la Marrana. Neu trepitjada de molt bona qualitat, talment com si esquiéssim a pistes. Hem fet l'activitat: Carlos Arija, David Campany, Josito i Pito Costa.