Excursionisme CEB

Dijous 10 de Juny del 2010

Sortida col·lectiva del CEB
5 i 6 de Maig 2010-06-10

Aquests ja es el segon any que realitzem la sortida col·lectiva del CENTRE.
Com ja sabeu la idea es compartir un cap de setmana amb socis i no socis de l’entitat , realitzant to tipus d’activitats, cadascú segons les seves preferències, bicicleta, senderisme, escalada, ferrades...
La primera convocatòria va ser dissabte a les 8’30 a l’alberg de Planoles, algú ja havia dormit per la zona, la resta vam anar arribant, qui mes qui menys a l’hora i amb cara d’adormits .
La activitat prevista es l’asensio al Puigmal des de el pla de les Barraques passant pel pas dels lladres fins a fer cim. La tornada la fem direcció a Fontalva per enllaçar amb un camí que flanquejant ens portar per la font de l’Home mort, altre cop al pla de les Barraques.
El dia acompanya , trobem encara congestes de neu a les parts altes i la pell, tot i les “cremetes”, s’ens torra pel sol . Al pla de les Barraques trobem una bona part dels que han vingut amb canalla, que han fet una excursió mes curta.
L’endemà però al llevar-nos el temps no presagia re de bo i a l’estona d’esmorzar comença un fort aiguat. Els escaladors dubten i els que volem fer bicicleta també.....,
però aprofitant un descuit de la pluja agafem les bicicletes i iniciem la ruta de la Vall de Ribes amb el “xubasca” posat.
Malauradament els escaladors i les famílies amb nanos es retiren avanç, el temps no acompanya per fer segons que.
Tot i això ha estat un bon cap de setmana, un bon lloc per estrenya relacions i disfrutar plegats.